HomeNieuwsGlossy SGP 100 jaar

Glossy SGP 100 jaar

Publicatiedatum: 1 feb. 2018

Kort voor de partijdag ploft hij in de brievenbus: de jubileumglossy ter gelegenheid van het 100-jarig jubileum van de SGP. Hij is ontsproten uit een samenwerking tussen de bladen De Banier, In Contact en Zicht.

Een glanzend partijblad is het. Openhartige interviews, interessante statistieken, pittige aansporingen vanaf de zijlijn en schitterende beelden! Er worden herinneringen opgehaald, er is bezinning op het heden en er wordt vooruitgezien naar de toekomst van een vitale 100-jarige. De open Bijbel staat centraal en heeft het laatste woord. De constructiviteit van een partij als de SGP blijkt als er gespiegeld wordt aan de visie van kopstukken uit de landelijke politiek.

Er zijn bekende ingrediënten uit de hiervoor genoemde tijdschriften. Ze geven u en jouw het vertrouwde gevoel wat hoort bij de bekende partijbladen. Uiteraard worden er propjes geschoten. Uiteraard ga je on tour door plaatsen die in de achterliggende honderd jaar een belangrijke rol hebben gespeeld.

Daarnaast zijn er ook heel veel nieuwe elementen toegevoegd. Van de kokende keukenprins(es) tot de serieuze cijferaar en van de kritische kunstkenner tot aan de gepassioneerde geschiedenisliefhebber. In de glossy is veel te beleven. Vindt u/vind jij het niet op deze bladzijde, dan zeker wel op de volgende.